afspraak maken Bel ons

g i y n

Reviews

Benieuwd hoe anderen ons beoordelen? Onze klanten geven onafhankelijke reviews op basis van onze Service, Deskundigheid en Prijs/kwaliteit. Wij zijn natuurlijk super trots op onze reviews en blijven uiteraard ons uiterste best doen voor onze klant!

Tevreden over onze dienstverlening?

Beoordeel ons Bekijk beoordelingen

  • 7,7
  • 8,0 9,0 6,0
  • 8,7
  • Al jaren prima service en prijs/kwaliteitsverhouding.
  • 9,0 8,0 9,0
  • 8,7
  • 9,0 9,0 8,0
  • 8,0
  • 8,0 8,0 8,0
  • 10
  • Super! Altijd vriendelijk en pro-actief. Ik had online een afspraak gemaakt omdat de auto herrie maakte. De volgende dag kreeg ik een telefoontje of ik even wilde langskomen omdat de garage graag wilde kijken of ergere schade kon worden voorkomen. Binnen twee werkdagen was de auto weer in orde en is het risico op een ongeluk / pech met de auto weggenomen. Ontzettend tevreden!
  • 10 10 10
  • 9,7
  • 10 10 9,0
  • 8,7
  • Prima!
  • 9,0 9,0 8,0
  • 5,0
  • Grote beurt naar behoren uitgevoerd.
    Na wielwissel naar zomerbanden en daarbij vervangen van 1 band vanwege lekkage, trok de auto naar links. De auto is uitgelijnd, maar daarna niet meer proef gereden. Ik kreeg hem terug met een flinke afwijking naar links bij lage snelheden. Er werd gesuggereerd dat dit niet door de wielwissel kon komen en dat het misschien al zo was voor de beurt maar dat ik dit niet gemerkt zou hebben. Voor mij ondenkbaar. Verder werd ik met een verhaal dat het mogelijk heel ingewikkeld zou zijn (afwijking stuurkolom) naar een Citroën dealer gestuurd. Daar bleek dat het wel degelijk werd veroorzaakt door de nieuwe band. Als er 1 band wordt vervangen, hoort deze (in elk geval op een Cactus met 17 inch lm velgen) altijd op de aandrijflijn gemonteerd te worden. Achterbanden zijn bij de dealer naar voren gegaan en vice versa. Daarna moest de auto vanwege een vermoedelijke poging de afwijking te compenseren bij de vorige uitlijning weer helemaal opnieuw worden uitgelijnd. De diagnose en uitlijning via de dealer kostte me meer dan 200 euro extra. Kosten die me waarschijnlijk bespaard waren gebleven als de band gelijk op de aandrijflijn gemonteerd was.
    Dit lijkt me geen rocket science. Ik heb sterk de indruk dat het vanwege de drukte er allemaal een beetje bij in schiet bij Autoweerd en men van me af wilde. Geleerd van de poging om lekker handig bij de buurtgarage te gaan. De gereclameerde ervaring met Citroen is me tegen gevallen. Ik ga voortaan maar weer naar de dealer.
  • 7,0 1,0 7,0
  • 9,0
  • 9,0 10 8,0
  • 10
  • voortreflijke begeleiding en service
  • 10 10 10